Πολιτική Ποιότητας
Η εταιρία BioAnalytica A.E. δραστηριοποιείται στον τομέα της επίλυσης Διαγνωστικών και Ερευνητικών Προβλημάτων μέσω της επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης της προώθησης και εμπορίας προϊόντων αιχμής.
«Ποιότητα» για την εταιρία είναι η προσήλωση στον στόχο που είναι η Υγεία του Έλληνα πολίτη και ο σεβασμός στον πελάτη, Ιατρό, Επιστήμονα και Ερευνητή.
Για την επίτευξη του προαναφερθέντος στόχου η εταιρία δεσμεύεται για:
- την απαρέγκλιτη προσήλωση στους κανόνες Ηθικής, του Νόμου και της Ορθής λειτουργίας.
- την πλήρη, άμεση και συστηματική κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
- την υψηλή ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών της.
- τη συμμόρφωση των προϊόντων/ υπηρεσιών της ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- την άμεση παράδοση των προϊόντων.
- την αποθήκευση και διατήρηση των προϊόντων με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητα τους και τη διανομή τους με κατάλληλες μεθόδους.
- την επιστημονική υποστήριξη των προϊόντων και την παροχή όλων των σχετικών οδηγιών σχετικά με τη χρήση τους.
- την πρόληψη ή και την άμεση αντιμετώπιση πιθανών λαθών.
- τη διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού.
Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση της BioAnalytica A.E.:
- Καθιερώνει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα σε εταιρικό και τμηματικό επίπεδο, τους οποίους παρακολουθεί στενά μέσω των ανασκοπήσεων της διοίκησης.
- Έχει αναπτύξει και εγκαταστήσει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.) σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, ΙSO 13485:2016 και σε συνδυασμό με την Υπουργική Απόφαση 1348:2004 (Αριθ 32/16.1.04), σχετική με τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα και τους κανονισμούς για τα IVDR 2017/746 και τα MDR 2017/745.
- Αναγνωρίζει και παρέχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την κάλυψη των αναγκών της εταιρίας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία της.
- Προάγει την συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της.
- Παρακολουθεί και μετρά αδιάλειπτα τις κρίσιμες παραμέτρους και τις διεργασίες, ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια των εγκαταστάσεων, προϊόντων/υπηρεσιών και προσωπικού.
- Προσπαθεί να επιτύχει την συνεχή βελτίωση των προϊόντων/υπηρεσιών, των διεργασιών της και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η Διοίκηση της επιχείρησης ορίζει εκπρόσωπό της για θέματα ποιότητας την Υπεύθυνη Διαχείρισης Ποιότητας κα. Κ. Κόλλια, με κύρια αρμοδιότητα την ανάπτυξη και συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται για την υλοποίηση της παρούσας πολιτικής ποιότητας.
Νοέμβριος 2024
Σταύρος Σούγιαννης
Διευθύνων Σύμβουλος